İNTERNET SİTENDE VE BLOĞUNDA REKLAM YAYINLA

----------

Web Sitenize Nasıl Reklam Alabilirsiniz



sitede reklam yayınlama, Sitede yayınlayabileceğim reklamların, Sitemde reklam nasıl yayınlayabilirim, siteme reklam almak istiyorum, sitenize reklam koyma, Sitesinde Reklam Yayınlamak İsteyenler, Web Sitenizde Nasıl Reklam Alabilirsiniz?, Web Sitenizde Nasıl Reklam Yayınlayabilirim?
 GOOGLE ADSENSE
Şu an en popüler reklam veren yayıncı grubu Google platformudur. Google’ın sunduğu bir çok hizmetten sadece birisi olan Adsense ile sitenizden iyi bir gelir elde edebilirsiniz. Tıklama başına ya da tıklanılan içeriğe kayıt yaptırma gibi yöntemlerle yayıncıya gelir sağlar.
Çok geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Googleadsense kayıt yaptırıp kimliğinizi doğrulamanızı ister. Tüm bu aşamalardan sonra siteniz incelenir ve eğer uygun görülürse hesabının aktif hale getirilir. Size sitenizde/sitelerinizde yayınlayacağınız reklam kodları verilir. Bu kodları sitenize ekleyerek reklamları yayınlamaya başlayabilirsiniz.
Reklam yerleşimini, renkleri, sitenize göre özelleştirmeniz mümkündür. Değişik ebatlarda yazı ve resimlerden oluşan geniş bir reklam içeriğini sitenizde yayınlayabilirsiniz.
Google Adsense dinamik yapısıyla sitenizin içeriğine uygun reklamları otomatik olarak belirler ve yayınlar. Bu yapısıyla ziyaretçilerinizin dikkatini çekebilecek reklamlar sitenizde gösterildiğinden reklamların tıklanma şansını yükseltir. Google adsense üstün kullanıcı tanımlama yeteneğiyle sahte tıklamaları algılar ve engeller. Adsense sahte tıklama yapan yayıncıları tespit ederek kara listeye alır ve hesabını askıya alır.
Elde ettiğiniz geliri anlık, günlük, haftalık, aylık gibi kriterlerle süzerek inceleye bilirsiniz. Hesabınızda biriken para 100 ABD doları olduğunda bu parayı çekebilirsiniz. Para banka havalesi ya da çek yoluyla size ulaştırılır.
ADBRİTE
Site içeriğinize göre direkt size reklam veren bir kuruluştur. Adbrite sitenizde yayınladığınız reklamlardan tıklama başına ve gösterim sayısına göre ödeme yapar. Reklam veren kuruluşların reklamını Adbrite aracılığıyla direkt yayınlayabilir yada Network reklamları ile gelir elde edebilirsiniz. Yazı ya da resimlerden oluşan banner reklamları kendi belirleyeceğiniz fiyat üzerinden sitenizde yayınlayabilirsiniz.
LINKZ
Türkiye’de internet reklamcılığının ulaştığı son nokta LinkZ. Kelime bazlı reklam yayınlama yapısıyla sitenizin tasarımında hiç bir bozulma söz konusu olmadığı gibi, sitenizde reklamlar için ayrıca bir yer ayırmak durumunda da değilsiniz. Bu iki özellik LinkZ’yi diğer reklam verenlerin bir adım önüne taşıyor. Sitenizde yayınladığınız kelimelerle alakalı reklamları gösteren linkZ, reklamlara tıklanma oranında gelir elde etmenizi sağlıyor.
Text ve Multimedia olmak üzere iki değişik türde reklam yayınlayan şirket, tıklama başı oldukça yüksek gelirler dağıtıyor. Link Z text reklamlarda tıklama başı ortalama 10 cent öderken multimedi reklamlarda tıklama başı ortalama 20 cent civarı ödeme yapıyor. Gelir toplamınız 500$ olduğunda banka hesabınıza transfer gerçekleştiriliyor. Gelirlerinizden %20 stopaj vergisi kesilmektedir.
LinkZ reklam yayıncılarını da özenle seçiyor. Kısacası Link-Z ‘de reklam yayıncısı olabilmek için epeyce yol katetmeniz gerekiyor. Genelde reklam yayınlayacakları sitelere kendisi teklif götüren şirket, diğer siteler tarfından yapılan müracaatlarıda değerlendirmektedir. Günlük en az 5000 tekil ziyaretçiye ve özgün içeriğe sahip, güzel tasarımlı siteler değerlendirmeye alınıyor. Müracatınız monitör onayıyla kabul ediliyor ya da reddediliyor. Monitör onayı aylar sürebilmektedir.
ADHOOD
Son günlerin popüler reklam sağlayıcısı Adhood, internet dünyasına hızlı giriş yapan yeni bir reklam platformudur. Aslında Adhood daha önceleri de Türkticaret.net çatısı altında reklam faaliyetleri yürütüyordu. Bilindiği gibi Türkticaret.net internette marka tescili, sunucu kiralama, alan adı barındırma, web tasarımı ve yazılım konularında faaliyet gösteriyordu. Türkticaret.Net Türkiye’de en çok alan adı barındıran şirket ünvanını büyük bir farkla hâla sürdürmektedir.
Türkticaret.Net çatısı altında yeni oluşturulan Adhood reklam şirketi, internet dünyasında hızla büyüyen reklam pastasından pay kapmak için yoğun bir çaba gösteriyor. Gösterim bazlı reklam, tıklama bazlı reklam, satış ve performans bazlı reklamlarla oldukça iddalı olan adhood, kısa sürede on binlerce yayıncı ve reklam verenle ortaklık kurdu ve hızla büyümeye devam ediyor. Adhood Google ile yaptığı reklam anlaşmasıyla adından uzunca süre söz ettirdi ve popülerliği ele geçirdi. Text, banner, video ve flash tipi reklamları, site tasarımınıza uygun farklı boyutlarda sunan Adhood, yine üç farklı reklam kodu yapısıyla yayıncısına büyük kolaylıklar sağlıyor. Adhood Toolbar, Adhood Popup ve Adhood IFrame reklam formatlarıylada faklı tip yayıncılara hitap ediyor.

Tamamen özelleştirilebilir reklam formatıyla yayıncısına istediği kategorilerdeki reklamları engelleme, sitesinde tıklama, gösterim ya da satış bazlı reklamlardan istediklerini yayınlama, reklamları online olarak yayınlama ve yayından kaldırma gibi imkanlar sunuyor. Yönetim panelinden reklamların sitenizde gösterim sayısı ve tıklanma oranlarını anlık olarak izleme imkanı sağlayan Adhood, başlangıçta tıklama başı 1 kuruş gibi düşük ücret ödemesine karşılık bugün tıklama başı 5-10 kuruş gibi iyi seviye ücretler ödemektedir. Reklamlardan elde ettiğiniz gelirler 50 TL olduğunda ödeme talep edebiliyorsunuz. Reklam gelirleri karşılığında fatura kesemeyecek bireysel yayıncılardan %18 KDV ve %20 stopaj vergisi kesildikten sonra geriye kalan miktar 1 ay içerisinde yayıncının banka hesabıan yatırılıyor.
ADTECH
Türkiyenin önde gelen online reklam şirketlerinden biriside Adtech’dir. Klasik online reklamcılığının yanında üyelik sistemleri ve satış ortaklık formülleriyle reklam yayıncılarına oldukça iyi ücretler vaat ediyor. Klasik flash, text ya da resim bannerlarında tıklama başına 0.2$ – 0.4$ gibi ücretler ödeyen Adtech Üyelik sistemlerinde ve satış ortaklıklarında üyelik ya da satış başına 1-3 YTL gibi oldukça iyi bir gelir sağlıyor. Tabiki Türkiyede online satış sistemleri henüz tam olgunlaşmadığı için bu gelirleri gözünüzde fazla büyütmemelisiniz.
Adtech reklam servisinin en güzel özelliklerinden bir taneside elde ettiğiniz gelirleriniz toplamının ne kadar olmadığına bakılmadan hesabınıza aktarılması. Diğer tüm reklam servislerinde paranızın hesabınıza aktarılması için belirli bir limiti aşması gerektiği halde Adtech size böyle bir zorlamada bulunmuyor.
REKLAM STOREReklamStore, inşa ettiği online reklam pazarı ortamı ile yayıncılarına web sitelerinden elde edilebilecekleri en yüksek gelire ulaşmalarını sağlar. Reklamstore bunu yaparken, yayıncıların mevcut reklam ilişkilerini ve site tasarımını hiç bozmamayı ilke kabul eder. Yayıncılar, istedikleri reklam tipini (text veya banner), istedikleri boyutta sitelerine yerleştirirler. Üyelik onayı alan siteler yayınladıkları reklamlar tıklandıkça kazanç elde ederler.
Reklam Store yayın ağındaki siteler reklam alanlarından tıklama başına kazanç elde ederler. Reklam alanları site sahibinin tercihine göre text veya banner olabilir. Kullanıcılar sitelerine en uygun reklam temasını ve boyutunu seçme imkanına sahiptirler. Reklam Store’un gelişmiş yazılımı, yayıncı siteye en yüksek getiriyi sağlayacak reklamları otomatik olarak gösterir. Yayıncılar istemedikleri reklamları filtreleyebilirler.
Reklam Store’da tıklama başı getiri rakamı sabit değildir. Rakamlar, reklamverenlerin sitenize yaptığı hedeflemeye göre değişir. Sitenizin bulunduğu alt kategoriyi hedefleyen reklamların getirisi diğer reklamlara göre daha fazladır.
ReklamStore yayıncılarına her ayın 15’inde (veya takip eden ilk iş gününde), bir önceki ayın ödemelerini yapar. Asgari ödeme miktarı 30YTL dir. 30YTL’nin altındaki kazançlar bir sonraki aya devreder. Yayıncının kişi veya kurum olmasına göre ödemeler iki farklı tipde olur. Yayıncı eğer bir kurum ise, yayıncını ayın 12’sine kadar ReklamStore’a bir önceki ayın kazancı miktarı ve %18lik KDV tutarı kadar fatura kesmesi beklenir. Ayın 12’sine kadar faturası ReklamStore’a ulaşan yayıncılara ödemeleri kazanç miktarı artı 18% KDV tutarında olarak yapılır. Yayıncı eğer bir kurum değil de kişi adına kazanç elde etmişse, ReklamStore bu kazanç için bir gider pusulası hazırlar. Ödeme gününde yayıncıya ödeme %20 stopaj vergisi kesilerek yapılır. Yayıncılar dilerlerse elde ettikleri kazanç ile reklam satın alma imkanına da sahiptirler.
REKLAMZ
Türk internet reklamcılığının önde gelen şirketlerinden birisi de ReklamZ’dir. Reklamz 2002′de , medya ve bilişim sektörünün önde gelen kuruluşlarında uzun yıllar yönetici olarak çalışmış bireylerin bir araya gelmesi ile kurulmuş bir şirkettir.Yayıncı ortaklarının sayfalarında boy gösteren ilgi çekici bannerlar reklamZ’nin işaretidir. Şık görünümlü, Kopyala-yapıştır içerikli olmayan tamamen özgün içeriğe sahip siteler reklamZ yayıncı adayları arasındadır.
HEPSİ BURADA
1998 yılından günümüze kadar e-ticaret alanında faaliyet gösteren hepsiburada.com internet reklamcılığı konusunda da harekete geçti. Firma E-Ticaret sistemiyle pazarladığı ürüleri online kazanç ortaklığı projesiyle daha geniş kitlelere yaymayı hedefliyor. Hepsi burada, internet sitesinde pazarladığı ürünlerini diğer internet sitelerinde de reklamlar aracılığı ile sergiliyor. Sizde hepsiburada.com sitesine kazanç ortaklığı başvurusu yapabilir ve onaydan sonra reklamları sitenizde yayınlamaya başlayabilirsiniz.
Sitenizdeki reklamlara tıklama başı ücret ödeyen hepsi burada, servise sağladığınız ziyaretçi sayısına göre artan bir ödeme tablosu sunuyor. Tıklama başı 0,04 TL ödemeyle başlayan reklam veren, ziyaretçi sayısı arttıkça 0.07 TL’ye kadar ödeme yapıyor. Reklam gelirlerinizin banka hesabınıza ödenmesi için en az 30 TL biriktirmeniz gerekiyor. Dikkat çeken diğer bir özellikse büyük internet sitelerini ilgilendirmektedir. Aylık 30.000 ziyaretçiden daha fazla tıklama sağlayan sitelere fazla ödeme yapılmıyor. Yani siteden kazanabileceğiniz maksimum reklam geliri aylık 2100 TL dir. Eğer ticari bir firma değilseniz reklam gelirlerinizden %10 stopaj vergisi kesilir.
GİTTİ GİDİYOR
Şubat 2001 yılından bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren firma, internet üzerinden online satış ve açık arttırma usuluyle satış yapan bir kuruluştur. 2007 yılı sonunda dünyanın en tanınmış açık arttırma sitelerinden olan Ebay ile yaptığı ortaklıkla adından söz ettirdi. Birşeyler almak isteyen ya da satmak isteyenlerin ortak buluşma noktası olan gittigidiyor yüzbinlerce ürünün satıldığı bir sitedir.
Sitede yer alan ürünleri kurdukları reklam ağı ile diğer sitelerde de gösteren gittigidiyor, yayıncı siteye de tıklama başına düşük bir ücret ödemektedir. Adsense ile kıyaslandığında oldukça geride kalmaktadır.
Gittigidiyorun değişik ebatlardaki reklamlarını sitenizin rengine uygun olarak istediğiniz gibi özelleştirebilir ve sitenizde yayınlayabilirsiniz. Adsense gibi site içeriğinizi tarayamadığı için hangi tür reklamların sitenizde yayınlanacağına kendiniz karar veriyorsunuz. Eğer isterseniz rastgele reklam modu ile değişik reklamların sitenizde boy göstermesine izin verebilirsiniz.
Gittigidiyor hesabınızdan reklamların tıklanma sayılarını görebilir ve nekadar gelir elde ettiğinizi izleyebilirsiniz. Gelirleriniz 50 YTL olduğunda bu parayı banka havalesi olarak alabilirsiniz. Gittigidiyor program ortaklığından elde ettiğiniz reklam gelirlerinizden stopaj vergisi kesilir.

HEM AL HEM SAT 2004 Yılında Doğan Hoding Bünyesinde kurulan Hemal Hemsat online sabit fiyat ya da açık arttırma usulu ile satış yapan bir alış-veriş sitesidir. Onbinlerce yeni ya da eski ürünün satıldığı site alıcıları ve satıcıları aynı platformda buluşturuyor.
Hemal-Hemsat’ın çalışma prensibi aynen gittigidiyor sitesi gibidir. Yine bu sitede yayıncıya tıklama başı ücret öder. Tıklama ücretleri cazip gibi görünsede bir türlü istediğiniz tıklama limitlerini yakalayamazsınız. Her nasıl oluyorsa google reklamlarına tıklayan ziyaretçileriniz hemal hemsat reklamlarına tıklamazlar.
THİRDCLİCK
2005 yılından bu yana Amerika ve Türkiye pazarında performans tabanlı reklam servisleri veren ThirdClick internet reklamcılığında yeni bir soluk olarak ortaya çıkıyor. Bugüne kadar Türkiye’de reklam servislerinin neredeyse tamamı tıklama başı ya da gösterim başı ödeme yöntemlerini kullanıyordu. ThirdClick bu alanda bir yenilik ortaya koyuyor.
ThirdClick Performans Bazlı Reklam Ağı, reklamverenleri yayıncılarla buluşturan, tıklama bazlı (CPC) ya da gösterim bazlı (CPM) kampanyaların aksine, aksiyon bazlı (CPA) ücretlendirme ile çalışan bir reklam ağıdır. Aksiyon; form doldurma, satış, ücretli ya da ücretsiz üyelik gibi bir çok çeşitte olabilir. Yani kısaca reklam yayıncılarının para kazanması için ziyaretçilerinin reklama tıklaması yeterli olmuyor. Eylemin paraya dönüşmesi için reklam veren sitede bir faaliyette bulunması gerekiyor.
ThirdClick reklam gelirlerinden herhangi bir vergi kesmeyeceğini de ilan ediyor. Bu durum ileriki dönemlerde sorun teşkil edebilir diye düşünüyoruz. ThirdClick’in diğer farklı bir özelliği ise ödemelerinizi 15 günlük periyotlarla ödemesi. Onbeş gün içerisinde hesabınızda biriken reklam gelirleri banka hesabınıza transfer ediliyor.
TÜRKTİCARET.NET
Türk ticaret net’in satış ortaklığı programında web sitenizin ziyaretçilerini sitenizde yayınlayacağınız banner reklamlarla turkticaret.net’e yönlendirmeniz isteniyor. Sitenizden Türkticaret.Net’i tıklayarak siteye üye olan firma veya bireylerin TürkTicaret.Net’ten yapacakları tüm alışverişlerden komisyon kazanabiliyorsunuz.
Yönlendirdiğiniz ziyaretçilerin yaptıkları alışverişlerden bir seferliğe mahsus komisyon kazanmazsınız, sizin referansınızla gelen üyelerin yapacakları tüm alışverişlerinden satış ortaklığınız devam ettiği sürece komisyon hakkınız vardır. Türkticaret.Net geliştirdiği bu model ile satış ortaklarına bir Sürekli Kazanç aracı oluşturmuştur. Turkticaret.Net Satış Ortaklığı Programına dahil ürünler sürekli değişmekte ve % 3-20 oranında komisyon verilmektedir.
Programa katılabilmek için yapmanız gerekenler ise; Öncelikle Satış Ortaklığı Başvuru yapmalısınız. Satış ekibinin başvurunuzu onaylaması durumunda size bir referans kodu gönderilir. Başvurunuz kabul edildikten sonra turkticaret.net bannerlarını kendi referans kodunuzla sitenize yerleştirmelisiniz. Kazandığınız komisyon miktarını online yönetim ekranından takip etme imkanınızda vardır.
MYNET
Türk internetinin en büyük portallarından olan Mynet sunduğu iş ortaklığı programı ile web sitesi sahiplerine gelir kapısı oluyor. Yapmanız gereken ilk iş iş ortaklığı başvuru formunu doldurmak ve size gelecek onayı beklemektir. Mynet tarafından size, ortaklığa kabul edilip edilmediğinize dair bir bilgi mesajı başvuru formunuzda belirttiğiniz email adresine iletilir.
Mynet İş Ortaklığına kabul edildikten sonra üye girişi yaparak, reklam paletlerini hazırlayabilirsiniz. Sitenizin sayfalarına en uygun boyutlardaki format seçiminizi yaparak, hangi sayfada hangi ürün çeşidini ağırlıklı olarak göstereceğinize karar vermelisiniz. Web sitenizin içeriğiyle ilişkili ürün çeşidini gösterdiğinizde tıklama oranı ve dolayısıyla da kazancınız artacaktır.
Web sitenizde yayınlayacağınız Mynet reklamlarından mynet’e giderek kayıt olan her kullanıcıdan, seçmiş olduğunuz programın kazanç modeline göre ücret alırsınız. Sitenizden giderek kayıt olan kullanıcı sayısı arttıkça reklamlardan tıklama başına aldığınız gelirde artmaktadır. Tıklanma sayınız, kazandırdığınız üye sayısı ve buna bağlı tıklama katsayısı hesaplamaları ve siteniz üzerinden yapılmış olan satış işlemlerinden elde etmiş olduğunuz komisyon gelirlerinize hesabınızdan kolayca erişebilirsiniz.
Hesabınızda biriken para 50 YTL olduğunda isteğiniz üzerine stopaj vergisi de kesilerek kalan miktar tarfınıza ödenir.
SABİT REKLAM
Günlük tekil ziyaretçisi 5.000 ve üzerinde olan sitelere destek sağlayan SabitReklam sitesi, reklam anlaşması yaptığı sitelere kazandırdığınız üye sayısına göre ya da satışını yaptığı ürün sayısına göre belirli bir komisyonu tarafınıza öder. Kazandırdığınız üye sayısı yada yaptığınız satış miktarı arttıkça gelirlerinizde doğru orantılı olarak artar.
Elde ettiğiniz gelirler stopaj vergisi kesildikten sonra aylık olarak tarafınıza ödenir.
KİTAP YURDU
Tıklama başına ücret ödeyen sitelerden biriside kitapyurdu sitesidir. Sitenizde yayınladığınız kitapyurdu.com reklamlarından kitap yurdu sitesine giden ziyaretçinin sitede gezdiği sayfa sayısına göre ödeme yapılmaktadır. Eğer ziyaretçi sizin sitenizden tıklayıp kitap yurtdunda sadece bir sayfa bakar siteden çıkarsa size 1 kuruş ödeme yapılır. Ziyaretçi sitede daha fazla sayfayı gezerse ödeme miktarı 5 kuruşa kadar çıkabilmektedir.
Kitap yurdu.com üyelik gerektiren sayfalarda reklamlarının gösterilmesine izin vermiyor. Ayrıca adult, hack, crack gibi illegal içerikli sitelerde reklamlarının yayınlanmasına müsade etmiyor. Tıklamalarda temel olarak ip numarası kontrolü yapan sistemde birden fazla yapay tıklamaya ücret ödenmiyor. Elde ettiğiniz kazanç 30 YTL olduğunda ödemenizi alabiliyorsunuz...
------------------------------------BLOĞUNUZA VE İNTERNET SİTENİZE  REKLAM AL--
Firmalar, serbest piyasa ekonomisinde belirli bir yere sahiptir veya yeni kurulmuştur. Pazarda belirli bir yere sahip olan firmalar genellikle, satış miktarını arttırmak, benzer ürün ve hizmet üreten firmalarla rekabet edebilmek veya markalaşma yolunda, reklama ihtiyaç duymaktadır. Yeni kurulan bir firma ise, kendini hedef kitleye tanıtmak, ürün veya hizmet özelliklerini tanıtmak amacıyla, reklama başvurur. Firmaların bu tür reklam ihtiyaçlarını ise, reklam ajansları karşılamaktadır. Günümüzde reklam ajanslarının veya reklam sektörünün gelişim açısından geldikleri nokta, oldukça genişlemiştir. Artık firmaların bütün reklam kampanyasını, tek başlarına, baştan sonra kadar tasarlayıp, yürütebilir hale gelmişlerdir. Bu alanda uzmanlaşmış reklam ajansları gittikçe de artmaktadır. Yukarıda bahsettiğimiz reklam ihtiyaçları doğrultusunda firmalar, reklam ajanslarını araştırmaya başlar veya zaten daha önce çalıştıkları bir reklam ajansı bulunmaktadır.
Yapılacak reklamın tek kanal veya geniş kapsamlı bir reklam kampanyası olma durumuna göre, reklam ajan seçimi yapılmaktadır. Reklam ajansı seçildikten sonra, firmalar ona başvurmaktadır. Reklam ajansının halkla ilişkiler birimi, reklam vermek isteyen firma ile görüşen birimdir. Bu birim reklam veren firmanın genel özelliklerini, isteklerini, hedeflerini öğrenerek kendi ajanslarıyla paylaşmaktadır. Eğer yapılması istenilen reklam, reklam ajansının baştan sona kadar yapabileceği niteliklere ve çalışma koşullarına sahipse, bütçe görüşmeleri başlatılır.
Reklam ajansları bu noktada, planlama ekibini devreye sokarak, yapılması istenilen reklamın stratejik planlamasını ortaya çıkarır. Nerede, ne tür bir reklam yapılması gerekmekte, hangi reklam mecraları kullanılacak, bu kullanımlar esnasında, hangi araçlar, hangi firma veya kuruluşlardan yararlanacak, reklam filmi yapılacak mı? Hangi yapım firmasıyla görüşülecek v.b. gibi reklam kampanyasının gereksinim duyduğu bütün kalemler tek tek çıkarılmaktadır. Yani, reklam tasarımlarında kullanılan, oyuncu, malzeme, fotoğrafçı, tasarımcı v.b. hemen hepsinin maliyeti çıkarılmaktadır. Reklam ajansının ihtiyaç duyduğu bütçe, reklam veren firmaya teklif edilir.
Günümüzde yapılan en doğru reklam bütçesi, ajans tarafından çıkarılmamaktadır. Reklam veren firma, reklama ne kadar yatırım yapmak istediğine karar vermektedir. Kendi ihtiyaçları doğrultusunda, ayrıca mali durumuna göre bütçe çıkaran reklam veren firma, bunu reklam ajansına bildirmektedir. Reklam ajansı bu noktada, yukarıda ki stratejik reklam kampanyasını, reklam veren firmanın yaptığı bütçe dâhilinde yapmaktadır. Hem reklam veren firma, hem de reklam ajansı, yapılacak olan reklam kampanyasının stratejik planlamasında ve bütçesinde ortak bir anlaşma sağladıklarında, reklam sözleşmesini imzalamaktadır.
Reklam sözleşmesinde her iki tarafın, Reklam Uygulama Esaslarına ve Yönetmeliklerine sadık kalacaklarına dair maddeler yer alır. Her iki firmanın birbirine karşı yapmaları gereken veya yapmamaları gereken davranış veya faaliyetler belirtilir ve her iki taraf bunu taahhüt eder ve imzalar.


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder